//Forever Imperfect
semangat 1 malaysia !
Thursday, December 30, 2010 @ 5:03 AM | 0 Comment [s]

malaysia boleh !

minat bola sepak ni . kalo malaysia dengan selangor je la :P
but 1st final bola sepak tat stadium bukit jalil tu , xtgok sangat ):
sebab ira dekat johor , xd siaran sangat . kabur kabur
but ira tahu dapat 3-0 (:
caiyokk la MALAYSIA  



2cd final dekat stadium indonesia dapat tengok dengan jelas dekat rumah (:
cuma dapat gol 1 je kan ? hm , xpa (: 
kita ada tiga dah gol .

i loikee pemain bola sepak malaysia la

 ini dia orang yg telah membuat kita menang kan ?
bagus la dia (: i loikee
 * hah kauorg perasan tak ? waktu dekat stadium kat indonesia tu ?
penyokong indonesia macam xpuas hati dengan dia je kan ?
laser laser dia pulak ! LOSERR :P

 
  ni jugak yg buat kita menang kan ?
dia dapat jaringkan banyak gol (: suka suka
yeah ! caiyok la kau SAFEE SALI 
* but dia banyak jatuh kan waktu nak jaringkan gol .
pemain indonesia la tu , kalah kalah je la !
haishh . marah gilaa tat indonesia ni ! 

AKHIRNYA !
KITA JUARAA ! 
allhamdullilah (: 
<3


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!