//Forever Imperfect
kata kata cik jueraihan jamil (:
Tuesday, March 1, 2011 @ 4:36 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum kawan-kawan 2fikir (:
skrg aku ada new story mehh.
1 2 3 start ...

 
  • come to mama
  • cikgu cikgu
  • handsome boy
  • ustaz , ustaz nazmir                 
  • tolong sikit                                                            
  • kau nak pergi tak?
  • irin cepat lah bangun
  • ye sygg
  • pavillion dengan the store, pavillion
  • xd shopping complex 
  • macam kurang pencemaran
  • hujah hujah
  • berlambak-lambak, teacher
  • ezos tu
  • KL tu ada bangunan2 je
  • orang kampung
  • sebab kampung xd pape
  • comperahesion
  • saya pilih sikap bandar
  • saya xsuka duduk tat kampung ni
  • mak mara tahu?
  • wey, xpayah la taruk facebook
  • sape buat tat kau
  • perasaan betul
  • gigi dia ( ada someone budak sesi pagi lalu )
  • semalamku bermimpi
  • aku xnyanyi lah
  • stop talking
  • diam, jangan tulis
  • ee, nak sikit
  • tak takut
  • siti kalsum
  • mahal tahu tak beg aku
  • eleyy, kau lah
  • aku xngomong sama kalian, shut up
  • kau yg jadi batu api kan?
  •  jalan-2 you
  • sygg, jangan lah tulis
  • wey, kau kawan aku kan?
  • auwwwww
  • teacher, pavillion
  • xbatak laa
  • stop talking ( sambil tonggekkan ****** )
  • dont touch my *** 
  • dont touch my *********
sebenarnya banyak lagi mehh, just berbahaya :D


* to jueraihan jamil !
amek kau ! sape suro kau peg buat aku dulu. skrg ni, 
aku buat kau pulak. tagg tat farez best jugakkan?
but, xpe aku baik :D
xkan tagg mehh :P

ini wajah org yg asyik bercakap je tat kelas :DD


cantek kan? 
ofcourse lahh (:


** dah lah malas nak type banyak-2 :D
kalo ada new story pasal budakk nih, aku update lagi.
byeee

aku sayangg kau juee :) 


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!