//Forever Imperfect
sorry :(
Thursday, May 19, 2011 @ 7:48 PM | 0 Comment [s]

harituh kata malas nak 
UPDATE BLOGGER 
tapi terpaksa jugak :(


semenjak dua tiga empat menjak nih ,
aku dgn dia okay jew , HAPPY :')
dia berubah sangat-2 , aku suka :')
gelak-2 , gurau-2 , merajuk-2 ,
nak di kata kan SEMUA MENGADA-2 LAH :')
aku suka sangat :'D

tapi secara tidak sengaja mengaja , 
aku bukak FACEBOOK dia , 
baca lahh msg-2 dia yg lama-2 , :'(
huh --' ttbe aku ada nampak nama BUDAK YG MENYAKIT KAN TUH !
then , bukak lah msg tuh , ttbe ada ter tulis 

SYG KO KETAT2!!!..

gila kau aku tak angin ,
huh , sakit gila hati tahu tak ? 
tak pernah kau cakap dkt aku macam nih , tapi ttbe kau cakap dkt dia macam tuh ?
grrrrrrrrrrrr , macam S*** !
pleasa lahh , jgn lagi nak sakit kan hati aku :'(
hidup aku dah merana sebab sakit hati , kena tipu semua tuh :'(

* wtf lah , malas nak pk kan , kalo kau rasa diri kau salah , 
pandai-2 lah mintak maaf kan ? 


SORRY , SAYA SAKIT HATI DENGAN AWAK ! :'(


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!