//Forever Imperfect
ILOVEYOU ♥
Friday, June 17, 2011 @ 10:12 PM | 0 Comment [s]

ILOVEYOU 

kenapa nak ILOVEYOU , ILOVEYOU nih ?
mengada-2 betul ye ? peduli apa aku kan ?
belog aku hak aku lah kan ? wengsss :DD
jangan nak busy body lahh kan ? 
tak suka pergi BLAHHHHH !

1 2 3 START STORYYY :)

selama nih aku dengan dia asyik gaduh je kan ? banyak nohh HALANGAN mendatangg ! takpa sabar itu separuh daripada iman :) jyeahhhh , sekarang nihh alhamdullilah okay :) takda HALANGAN yang datangg :) aku nak story pasal dia nihh , menjadi-2 perangai dia :) tapi bukan JAHAT okayy , BAIK :) dia nih sekarang kuat merajuk tahuu ? penat melayan memujuk dia nihh --' but if saya dah berhasil memujuk dia , jyeahhhh , senyum leborr mehhhh :) kau ada ? takdaa . HAHA . batak betul ira nihhh . suka hatii lahh kann ? wekk :D dia pun kekadang suka buat saya RINDU diaa :) pergi off phone . HAHA , memg merindu memanjang lahhh :DD lagi-2 dia suka buat aku jealous yg tak terkawal hard nyaa :) memg gilaa lahhh , aku dahh kuat jealouss , lagi dia carik pasal , keluar taiko aku . HAHA :) taiko-2 pun nanges kan kan ? biasa lahhh , lumrahh :) kekadang dia pergi main pujuk-2 pulak . aloyyyy , paling tak suka lahh kalo dia dahh pujuk , suara diaa akan berubahh menjadi seorang yang romantik :) sweett :) ada ? takda kann ! then , sekarang aku dengan dia alhamdullilahh , HAPPY memanjangg :) merajuk-2 pun HAPPY jugak apaa :) then , mulut paling bisingg adalah sayaa :) HAHA , kecoh memanjang , biasa perempuann :) HOHO :D susah ke aku kecoh ? lantak kau lah , yang penting hidup aku HAPPY apaa :) then , setiap malam mesti ada perkataan ILOVEYOU dari aku :) romantik takk ? tuhh pun gelii memanjang nak menyebutnyaa :D takpa-2 sebab aku sayangg dia , terpaksa lahhh :) sejak kenal diaa kannn , aku berubahhh kan kan ? pandai pujuk orang , pandai minta maaf , semua cara lemah lembut :) terima kasih cikgu A :) sayangg kau ketat-2 ♥ 


malas lah nak meletehhh memanjangg nihh !
yang penting aku dengan A bahagia :) \
jyeahhhhhhhh :)
SAYA SAYANGG AWAKK 


ILOVEYOUU  


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!