//Forever Imperfect
takfaham -,-'
Thursday, June 30, 2011 @ 8:25 PM | 0 Comment [s]

kay , apa masalahnya aku dengan dia ? ramai jealous kee ? bagai nak kutuk-2 aku kat FACEBOOK . sakel kee ? aku dengan dia just ABG ANGKAT . memg aku rapat gila dengan dia , semua masalah aku , dia tahu ;] dia dah macam abg kandung aku sendiri . dan saya tahu dia RAMAI PEMINAT , tapi kenapa aku jadi mangsa eh ? aku just ADEK ANGKAT dia jelahh. jangan pk bukan-2 ;] aku tahu semua nak dia , tapi dia layan tak layan kan ? tuh bukan masalah aku lahh . perangai dia , dia punya hak lahh . aku tak kacau hidup korg , jgn kacau hidup aku . if memg AKU SAYANG DIA GILA -2 . ada masalah ? hal kau lahh kan ? biasa kan rapat-2 dengan laki , macam kau takpernah je kan ? memg pelik lah --' whateverrr ;] 


KBOII ,  malas carik gaduh lahh ;]


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!