//Forever Imperfect
petak petak ; D
Sunday, July 10, 2011 @ 4:51 PM | 0 Comment [s]

apamasalah kau do . dah takda org lain ke kau nak kacau selain aku ? haishh --' naik menyampah do aku dengan kau > kau yg buat aku menyampah kat kau kay ! < ish , nak buruk-2 kan aku pulak kau apehal do ? sejak bila entah aku buruk kan kau . HAHA ; D menyakai do , nak jadi HOT pun jangan sampai nama orang lain terjejas lahh bhai > aku tumbok kau karang < then , nak HOT tuh , buat lah cerita yang FAKTA ! nih buat cerita malu kan diri sendiri buat apa do ? bagai dengan ABG ANGKAT dia cium-2 lah , gotong hantar sampai depan rumah lah apa lahh --' > padahal takda pun do < then dengan EXBOYFIEE diaa , jumpa banyak kali lahh , cium-2 semuaa , apelah itu lahh ini lahh ! buat kepala otak aku PETAK je doo ! HAHA > padahal tak pernah jumpa langsung bhai < cerita kau semua nak gempak kan ? dengan BOYFIEE dia , ajak ride sesama lah naik FIXIE , jumpa lahh , pakwa dia naik FIXIE dia jalan kaki , nak date lahh semua lahh > padahal takda pun <
now , cerita dekat orang yang kau dah BELI FIXIE , cerita kt aku baru tempah warna HOT PINK lah apelahhh . semalam jumpa dia , tiba-2 cakap aku belum beli , ayah aku belum keluarkan duit . tapi aku dah tengok kat kedai tuh lawa-2 do . > kalo kau takda duit jangan nak bangga sangt lahh beli FIXIE semua tuh < menyampah do aku dengarr , nak tercabut telinga ku . HOHO ! menyakai tak bertempat bhaii . 


kbhaii ; ] 


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!