//Forever Imperfect
rindu kau do ;'(
Friday, July 15, 2011 @ 7:59 PM | 0 Comment [s]

aku nak mengada-2 dengan belog aku sekejap ;']

nakbaca? teruskan jeaa baca. ;']
taknak baca kau cuba tengok kat atas belah kanan kau tuh . ada tanda X kan ? 
click , and berambus lah kauuu ;']

kay sekerang dah main TEXTTEXT ;'] duatiga hari jugak text dengan dia . suka sangatsangat ;'] biar lah ira nihh nak menggedik , asal kan dia HAPPY ;'] selalu ayat semua ganasganas do aku bagi kat diaa ;'] >tak suka lemah lembut< then , tibatiba ayat aku lemah lembut >naik bulu roma hidung aku< seriously aku HAPPY do waktu dia text aku ;'] then share lah topup dengan dia, sebab takboleh call tuh lah text ajaaa ;'] kalo tak dah bising dah rumah aku sebab aku bising bergayut dengan dia ;'] tahu kenapang takcall dia ? >mama masuk hospital< tuh lah takboleh call , tengok mama kat hospital ;'] kalo hospital banting takpa lahhh , nih hospital kat subang jaya . gila kau tak jauhhh ! tertidurtidur aku dooo .  mama , adek rindu mama ;'] bila mama nak keluar hospital ? dekat seminggu mama kat hospital . tak bosan ke mama ? mama cepat sembuh kay . anakanak mama semua sayang mama ;'] >lari topic< bukak balik topic tadi  > o p e n < dah bukak dah tuhh ;'D after texttext semua , dia baik dengan aku tauu ;'] dia dah baik manjamanja dengan aku , naik lahh perangai aku main merajukmerajuk dengan dia . kay dia pujuk bhai, sweet je dia pujuk . kau ada ? takda kan ? >batak sekejap< btw asyik text jeee , RINDU jugak kat dia ;'( lama dah tak dengar suara diaa ;'] nak call malam tadi , tapi ? >mengecewakan lahh< dia asyik memanjang je busy . text tak balas semua ;'( call , YAALLAH nak taknak je cakap dengan aku. aku rindu kau do weyh ;'( menangis aku, kau buat aku macam nih :'( awak , if busy bagitahulah, penat tunggu text awak :'( then, awak kata malam tuh nak text ;'( tapi tak text sampai pukul 12malam :'( saya call awak , awak cakap 'awak nak tidur' . huhh --' then aku sedih dia cakap macam tuh ;'( biar dia tidur , aku letak terus phone tuh >merajuk dengan dia< tinggalkan pesanan dari text , aku cakap ' if dah bangun terus text, IMISSYOU ;'] ' sampai pukul 9lebih tak texttext, naik jugak darah aku tunggu dia text. aku text lahh diaa , then dia cakap OTW PEG JOHOR . okay takbagitahu aku malam tadi ;'( aku bukak facebook baru tahu. then , aku tanya buat apa peg sana ? >tulis belog nih pun aku tengah tunggu text dia dari  pukul 10< kay dia tak replyreply :'( >sakit hati pung ada< biar lahh, siapa lah kita nak paksa manusia kan ? >CHILL ira< sumpah aku cakap AKU RINDU KAU GILAGILA. :'( jangan buat kau macam nih do budak :'( err--' kay aku sedih , menangis-2 aku tulis belog nihh ;'( 



kay , aku nak pegang je tangan kau .
jangan lepaskan tangan aku sampai bilabila ;']
aku taknak kehilangan kau do !
aku sayang kau gilagilagilagila ;']

ILOVEYOUMOREEE 



Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!