//Forever Imperfect
kau je yang aku S A Y A N G sekarang :(
Monday, September 5, 2011 @ 6:46 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum :')

hey heyyy , korg mesti tengok kat facebook yang Ira ada relationship sekarang kan ?
dia macam adek aku jee :') tapi aku sayang dia sangatsangat , 
okay semua jangan ungkit pasal masa lalu aku pleasee , aku nak lupakan diaa !
Ira dah tak sayang dia . sebab dia dah buat jahat kat Ira , 
okay dah taknak mulakan cerita ! 
Ira dah taksayang dia ! sorry :') 
aku ada orang yang patut aku balas sayang dia dekat aku . 
sukahati korg nak cakap apa , aku sayang diaaaaa !
pa eh bukti dia sayang aku ? aku pun taktahu , boleh lah tanya dia sendiri :')


^
I
I
* see ? dia hantar relation kat aku <3 
okay aku batak :DD

banyak kali aku minta putus then aku mengalah , okay dia taknak jugak putus dengan aku ,
tiap kali aku cakap mesti dia cakap bukanbukan :')
dia dah boleh Happy kan aku :') harap takda lah sesiapa kacau <3
tiap kali aku kenakan dia , mesti dia akan sebut nama aku : Ira Afira Alqis <3
tiap kali aku kenakan dia mesti dia nak nangis , whoaaaa , kesian diaa .
weyh , aku kenakan kau sebab aku nak tahu kau sayang aku tak ;')
Alhamdulilh sekarang kau sayang aku , aku syukur sangat weyh !
aku ada kau sorg jee ,
maafkan Ira kalau ada buat salah kat Kimi , Ira tahu Ira suka jealous kan Kimi :'D
Ira jealouskan Kimi sebab Ira nak tahu Kimi sayang Ira tak , sorry sayanggggg !
jealous tanda sayang kan kan ? whoaaaaa :'D
kau p[un jealous kan aku je kebelakangan nih , okay aku takjealous :'D <-- Ira tipu :'P
jealous gila babi lah kan cerita dia , sebab Ira sayang dia sangatsangat :')
Kimi jangan tinggalkan Ira :') Ira sayang gila kat Kimi ,
Ira dah lupakan dia sebab Ira ada Kimi , Kimi dah Happykan Ira :')
okay tepati janji Kimi kat Ira tauuu <3
Iloveyousomuchhh !


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!