//Forever Imperfect
The end :'(
Thursday, November 10, 2011 @ 5:21 AM | 0 Comment [s]

Hello Blogger :') 
K tadi dekat sekolah , kita happy je tahukk ? kita snap snap pict dengan kengkawan kita :') then time rehat , kita taknampak awak pun :( K then nak masuk kelas , baru nampak awak , K aku jerit nama diaa >< kita suruh dia text kita , then banyak alasan dia --' kita jenjalan satu sekolah sebab takbelajar dah :') then nampak awak pun awak takpandang kita . okay fine , kita sabar -,- then nak balik , kita malas nak sembahyang dengan kengkwan kita :') then dia lalu depan kita dia langsung takpandang kita :( K aku buat muka happy time tuh , gelak gelak semua D: tapi hati aku sakit , sakit :( Whatever lah , dalam otak fikir dia nanti balik dengan kita kut :') then tiba time balik , dia nampak kita , tapi ? kita ni macam tunggul awak :') kita suka , dia tinggal aku cenggitu je -,-t Sumpah sedihh tahukkkkkkkkk ? K time tuh bawak phone , kita amek Sim Card yang paling kita sayang , sebab semua kenal kita ada numb kita yang tuh :') sebab dia , kita patahkan Sim tuh , then kita baling Sim tuh :'( Muka kita nak nangis time tuh , dah bertakung airmata dekat mata kita , then nak baliknyaa , kita jatuh motor ><  sebab fikiran kita time tuh dekat dia :'( aku bawak moto laju gila time tuhh :'(

* awak tahu tak yang kita ni sayang awak ? tahu kan ? kita pernah putus sebab salah faham right ? okay sebab aku sayang kau , aku cari kau . aku nak kau balik :'( aku dah sayang kau gilakkk , then aku dapat nih ? Really thanks sayangggggg :'( Kita sanggup patahkan Sim kita yang paling kita sayang sebab awak tahu ? kita taktahu nak buat lagi awak , thanks for everythingg sayangggg :'( Lepchiuuuu so muchhhh ! 



Hope kau baca , faham perasaan aku :'(
sumpah aku sayang kauu sayangggggg ! 




Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!