//Forever Imperfect
For you Sistor :)
Tuesday, November 29, 2011 @ 3:53 AM | 0 Comment [s]

Heyyyo :)

Hey girl , Apa khabar ? sihat ? Bahagia tak hidup kau sekarang ? aku doakan kau bahagia lewww -..- K aku nak tanya kau , apa masalah kau lagi ehh perempuan ? Tolongg leww cakap -.- Setahu aku , aku langsung takcakap pasal kau langsung , tak usha facebook kau langsung girl :) rasa macam takhingin nak tengok :b then sekarang apa masalahnya lagi sistor ? aku takfaham lah dengan kau . aku dah bagi orang yang aku sayang dekat dunia ni dekat kau , kau hasut budak tuh biar takberhubung dengan aku lagi tanpa sebab . then kau cerita dekat aku lain , then jadinya lain . K aku terima weyh , terima gilak . memang kau takrasa apa aku rasa kan time tuh , dont care sistor . aku boleh je hidup kut --' aku tak amek port pasal korang sejak tuh , aku tak contact dia hape . Aku taktahu kau gaduh , putus ke hape . sumpah taktahu sistor . Malam raya , dia text aku , minta maaf . then sebab nak raya aku balas leww aku halal kan semua topup lah hape lah yang aku bagi dia . Then , tiba tiba dia cakap kita masuk berhubung lagi --' Sumpah aku pelik , selama ni apa yang kau cakap tuh ? Ohhhmyyyy , teruknya perangai kau sistor . That time aku happy dengan dia . Aku langsung takfikir pape yang berlaku sebelum nih , okay aku pakai facebook dia , aku usha facebook kau , alahai weyhhh , cepatnya ada boyfiee -,- whatever lahhh . life kauu , then kau single -,- aku tahu pun sebab member aku cakap . Then dekat sekolah kau pandang aku takpuas hati . haiyooo , sistor ada aku carik pasal dengan kau ke hah ? takpuas hati sebab apa ? sebab apa yang kau cakap tuh takterjadi ? okay tuh  kuasa Allah . aku takboleh nak cakap apa . aku takpeduli semua sebab dia suruh . okay , tiap kali aku jumpa kau , aku senyum right :) tapi kau ? alahaiiii , nak je aku letak cili banyak banyak dekat mulut kau tuh sistor -..- kerek mengutuk orang . Okay , haritu aku  hang dengan member aku , lalu depan rumah kau , aku baru tahu rumah kau okay dekat situ , k aku memang suka tengok Fixie if ada depan mata . Tiba tiba aku nampak gaya macam kau , aku buat bodoh jeaaa , then kau terus keluar rumah . slek lah bagai , cantik mata kau o.o time baliknyaa lalu depan rumah kau lagi , abang kau usha kitaorang . then kau cakap , weyh asal kau usha budak bohsia tuh ? excuse girl , aku takbohsia okay . cermin diri nak cakap orang . Sakai sangat ahhh ! then kau tolongg lewww takpayah nak minta simpati orang . cakap aku ni perampas kebahagiaan kau , apelahh bagai kan ? siapa yang rampas kebahagian orang sistor ? siapa yang rosakkan hubungan sistor ? satu je aku nak cakap dengan kau sistor , cermin diri sebelum nak cakap oranggg sayanggg . Sistor , Ira tahu kau tuh tua dari Ira , tapi hormat lah Ira jugak k :) K aku taknak gaduh dengan kau , taknak carik pasal , tapi ni semua kau yang mulakan okay . K take care sistor :) Thank atas tuduhan , fitnah semua . Loikee sangat <3 Kbyeeeetttttttt .


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!