//Forever Imperfect
Rindu :')
Sunday, November 20, 2011 @ 10:00 PM | 0 Comment [s]

Hello Blogger :)



K aku nak cakap yang aku rindu dekat dia , dah lama dah :') tapi taknak bagitahu sesiapa pun :b
Takda niat nak tipu sesiapa okay , aku just nak luahkan apa yang aku tengah pendam lama gila :/
Aku rindu dia sangat sangat :') 
Okay , dia always Happykan aku dulu , kekadang dia ada jugak sakitkan hati aku --'
Tapi lepas dia sakitkan hati aku , dia akan happykan aku balik , sebab tu aku sayang dia kut .
Hubungan kita terputus di tengah jalan kan ? Okay really sedih sayong ;3
See picture atas tu kan ? okay tiap malam mesti gaduh pendek tinggi --' K aku yang kalah :(
Hew , aku rindu gila time gaduh , time kau merajuk semua . Sweet weyh :')
Kita sayang dia sebab dia boleh happykan kita setiap hari k , dia faham perangai kita :3
Ecott , dia pernah janji dengan aku yang dia nak sayang aku sampai mati , dia taknak tinggalkan aku ,
okay janji dia memang betul , dia carik aku balik :') okay time tu aku sombong lagi , 
aku ingat janji aku dengan someone ni . 
Papelah , yang penting aku sayang dekat dia . Kbyee :')



Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!