//Forever Imperfect
Smile : )
Sunday, November 13, 2011 @ 11:09 PM | 0 Comment [s]

Hello Blogger :)
Kita seronok sekarang ni , okay cerita sedih simpan dalam hati dulu :b ececet , Tiap malam aku akan Otp dengan someone budak ni tau <3 sebab aku nak happy , penat dah nak menangis rindu kan kau je --' kau langsung tak rindu aku pun :b penat aku carik kau , tapi kau buat bodoh je -..- okay finee :') balik ke topik , aku jenis orang yang suka
gelak gelak , happy sentiasa lah orang cakap kan :b tapi ada waktunya aku ciwek :( okay shut up ! time aku otp dengan dia ni , YaAllah , happynya aku . happy aku pun aku taklupakan kau sayangg . hati aku masih menangis , ecocot , merefekk ! okay aku akan gelak tiap malam , akan menangis tiap malam :') Malam tadi , dia tanya aku apesal aku suka jealous dengan someone ni -,- Haha , aku taktahu pun aku jealous dengan dia kenapang :b cerita lama sayangg , tutup balik ahh :') Okay dia ugut aku suruh cakap , aku dah cakap taktahu , taktahu lah -,- suara aku dah lain . nak nangis time tuh , k aku ciwek :b aku akan cerita problem aku yang sedih dekat dia , dia dengar jee -.- kekadang dia buat lawak , time aku cerita dia buat buat tidur -.-' K aku bengang aku pergi marah dia , kesian dia :') ngeee , and kalau dah habis otp tuh , Haha , aku akan ingat kauu boy --' bukak mata je mesti terus ingat kau , sebut nama kau -..-' Pelik kan ? okay memg aku sayang dia sesangat pun . okay shut up :') Hopefully sangat , aku bebaik dengan dia , aku taknak gaduh dengan dia :( tapi sebab apa entah aku gaduh -,- taknak kaitkan sesiapa , siapa terasa , okay memang kau . Haha :D 


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!