//Forever Imperfect
Finally ♥
Wednesday, December 7, 2011 @ 6:00 AM | 0 Comment [s]


Heyy :)
See my entry ? K memang dah lama teringin nak tengok movie nih :( Aku ajak abang aku , bukan main susahnyaaa --' dia tanya ada apa lah dengan cerita tuh , bukan best pun , aku pun cakap leww ada Aaron Aziz :3 then dia cakap yang dia tuh Aaron --' dah leww kedingg :D Klari tajuk :3 Why iteww nak sangat tengok movie tuh ? entah lahh , katanya best romantik sedih lah hapelahh , act ada Aaron tuh :3 Haha , kfirst memang cakap takda menangisnya leww , sebab first taksedih pun --' last last , hambek kau airmta aku bertakung O.o  act banyak sangat part part sedih ohh , lagi yang time Haris tuh exsident :'/ Aku taktahu kenapa weyhh , memang taksuka tengok orang exsident . Syok syok airmata dah nak menitis , Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! suara tuh kuatnyaaaa >< semua pandang dia --' sebok mengganggu leww . serious tak aman ohh . Err , then aku tengok si Maya Karin ( Izzah ) menangis time dia dengar Haris kahwin tuh , aku pun menangis :'/ takdapat bayangkan bila aku jadi dia , Haha :'D Btw , Aaron nenagis omey <3 untung dapat usap pipi dia :'/ dapat peluk diaa , auwww :'b K aku sarankan korang pergi tengok cerita nih :')

                                                                                                                                                                  


 Taktahu apa motif ats nih -,- bagi aku tuh yang sedih romantik buat aku menangis :')
Kbyettt :*



Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!