//Forever Imperfect
Frust --'
Sunday, December 4, 2011 @ 11:59 PM | 0 Comment [s]

Hello Dear :)

Now , Ira nak cerita pasal sorang budak ni tauu . nama dia Fateha >< Ira taktahu apa masalah dia sampai taksuka/benci dekat Ira and kawan kawan Ira . Ira cerita kan dari awal sampai berlaku semua ni :) Sebelum tuh , korang baca prinscreen dari kawan Ira , dia yang mengaku dekat kawan Ira yang dia buat semua tuh --' Ira start cerita nyaaa :)
* First time Ira tengah lepak dengan kawan kawan Ira , ada someone cakap dengan Ira yang ada orang cakap Ira ni Bitch >,< time tuh Ira taktahu apa word Bitch tuh . Haha , aku kuno :D then kawan Ira pun cakap lah maksud Bitch tuh apa , dah tahu tuh sumpah bengang --' siapa takbengang kan ? Then aku and kawan aku carik tahu lah siapa bagitahu kan ? Then ada kata Balqis , then aku tanya lah Balqis , kau cakap aku Bitch ? --' then dia cakap dia dengar budak form1 cakap dekat surau -.- time tuh ada Fateha tuh , muka takbersalah >< Errr , then aku dengan kawan aku Dayah cakap lah , kalau bukan kau cakap , if budak form1 cakap , kau tunjuk dekat kitaorang , then si Balqis tuh cakap nanti aku tunjuk kan . seminggu kitaorang tunggu dia takbawak jumpa jugak , bengang >< Then aku dengan Dayah jumpa si Balqis tuh dekat luar sekolah . kitaorang tanya elok elok dekat Balqis , the dia tengking tengking . Dayah cakap lah , aku tumbok kau karang , padahal tak tumbok pun >< then sejak tuh lah aku dengan kawan kawan aku takrapat dengan Balqis and the gang . esok harinya , time balik aku balik awal , Dayah lepak dekat perumahan , si Balqis report dekat makpak dia yang Dayah tuh nak tumbok dia . padahal taktumbok pun , Then bapak Balqis jumpa Dayah , terus lempang tanpa soal selidik . okay kena lempang 3kali , kuat weyhhh :'/ Then ada sorang budak lelaki ni lalu , dia cakap dengan bapak Balqis asal lempang anak dara orang ? then bapak dia terus naik kereta terus blah . waktu tuh mak and si Balqis dalam kereta kurang ajr . hasut bapak dia >.< Then Dayah balik menangis , abang dia tanya kenapa ? then Dayah cakap kena lempang . then terus bawak Balai , that time jugak ada keluarga Balqis . Bapak Balqis kut yang salah >< time Dayah dekat Balai , dia call aku dia cakap semua yang terjadi . aku gelabah gila time tuh :'[ Haha , then esoknya settle dekat sekolah bilik displin apalagi :) kena panggil then cikgu tanya mulanya dari mana . aku cerita lah sebab aku yang kena dulu , aku cerita yang Balqis tuh ini . then pasal tumbok tuh aku jadi saksi yang Dayah taktumbok Balqis . that time bilik dislpin penuhhh sangat -.- Kawan aku semua , kawan si Balqis termasuk si Fateha tuh -..- After that , kitaorang bengang dengan Balqis , kitaorang cerita semua pasal dia dengan Boyprengg dia , dorang asyik dating , cium dekat tangga dan bagai bagai lahh . Then time tuh ada Fateha , dia bekup si Balqis sebab kawan baik dia lah kut -.-' But aku dengan kawan kawan aku takkena Kad Merah , melepas lah kau Fateha nak balas dendam dengan aku , Then sejak tuh aku dengar dorang semua takbertegur . sebab word Bitch . then harini aku Onlinee , Izzaty sent satu printscreen , then aku baca , YaAllah , nak je aku sekeh budak tuh , selama ni dia yangg buat >< susahnya dapat kawan acantu weyhhh -'- K aku dah penat nak cerita sebenarnyaaa :) sorry leww kalau entry ni panjang :) Hehe , to Fateha : Change your life k girl -..- Hope kau dapat balasan dari Allah :) Kbyeee ><


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!