//Forever Imperfect
Wish me luck next year :*
Wednesday, December 28, 2011 @ 5:12 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum , Hai semuaaa :)

Okay dup dap dup dap jantung ni -.- Takutnyaaa dengan tarikh 2012 . Kenapa ? sebab tahun depan kita PMR ! okay kita nak jerit kuat kuat ni , Tahun depan kita PMR ! dengar tak orang Korea ? Muehehe --' weyh takutnyaa nak jawab time exam . Awal lagi -.- okay , but aku ni bukan rajin baca buku , aku rajin baca MukaBuku -..- Result form2 pun bukannya baguihh macam korang semua kan ? sedihnyaa :'( Nak tahu kita dapat berapa ? No gred A :'( sedih bukan ? Okay lupakan semua , benda dah berlalu kan ? Ayah kita cakap , tahun depan jangan main main , belajar betul betul ! ayah aku tak marah , ayah aku bagi semangat :'> Thanks ayah . Mama kita ada lah marah marah sikit , okay aku terima :') Mama ayah aku cakap next year takboleh online takboleh main main takboleh keluar rumah sangat . Buku buku buku -.- Then mama kita ada cakap kalau dapat 5A keatas , apa kita nak dapat tauu :) tuh yang suka :D Btw mama kita buat cengitu sebab mama tahu yang aku takpernah dapat A :'( But aku nak USAHA USAHA ! jyeahhh :'D korang yang dekat MukaBuku and Blogger nih , Ira nak minta maaf kalau Ira ada sakitkan hati korg or what ever lah , maafkan Ira tau ? lagi satu , doakan ira berjaya next year :') To korg korg yang nak ambik PMR next year , Ira pun doakan korg berjaya :') Wish me luck next year :* Kbyeee (Y)


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!